First Post!

Welkom allemaal,
Een memorable moment; 28 september 2011, mijn eerste post! Het bloggen kan vanaf nu af aan beginnen!
Ik zal jullie op de hoogte gaan houden van alles wat mij opvalt, wat ik meemaak, interessant vind en mij inspireert.
Dit in de vormen van van alles en nog wat; tekeningen, foto’s, andere bloggers, fashion, streetstyle enz.
Ook zal ik zo nu en dan een ‘Coolhunt’ plaatsen, want dat is een van de voornaamste redenen waarom ik dit blog begonnen ben.
Ik studeer International Lifestyle Studies en mij is de opdracht gegeven mijn verzamelde Coolhunts te plaatsen op een zelfaangemaakte blog. Meer weten over mijn opleiding en over coolhunten? Bovenaan kun je op het kopje ‘Coolhunts’ klikken voor uitleg en daaronder vind je de subkopjes.
Ik hoop dat ik jullie inspireer met het delen van mijn levensstijl!
Evelien

Een gedachte over “First Post!

Geef een reactie

