Doodle-verslaafd

Geef mij pen en een papier en ik vermaak me. Mijn schoolschriften stonden altijd vol kleine kriebels, gekke poppetjes, schrijfsels, mijn eigen naam geschreven in duizenden manieren, nagetekende foto´s uit schoolboeken (vooral mijn geschiedenisboek was favoriet) en andere tekeningetjes. Na een jaar geen school te hebben gehad, dacht ik redelijk van mijn verslaafdheid af te zijn, maar na een paar weken school begint het doodlen langzaam weer terug te keren. Pagina’s vol heb ik nog niet, maar zo hier een daar een oog, een gezicht of een kronkel zijn al te vinden in mijn schooldummy.. Maakt het best gezellig!
Eigen doodles:

Andere creaties:

2 gedachten over “Doodle-verslaafd

Geef een reactie

