Human Movement Experiences

De laatste sector… Dat betekent dat de vakantie in zicht komt, maar daarmee ook de stress voor het portfolio en assessment. Een periode waarin ik mij niet met volle aandacht heb geconcentreerd op de sector. Maar gelukkig heb ik genoeg meegekregen om te kunnen zeggen dat ik het een erg inspirerend blok vond! Veel beweging… inclusief een sportdag en praktijklessen in sportkleding. Human Movement houdt niet alles beweging in, maar ook sporten, bewegen op het internet en van locatie A naar B komen. Veel breder dan ik had verwacht. Helaas ben ik er opnieuw achtergekomen dat sport en bewegen niets voor mij is. Ik beleef er weinig plezier aan. Hersensysteem één zegt; doen doen doen. Hersensysteem twee zegt; waarom zou je, blijf lekker zitten op die luie reet van je. Ach daar ben ik nog jong voor, die hersensystemen van mij ontwikkelen zich vast nog wel een keer! Iets wat de docent Human Movement ons meerdere malen heeft duidelijk gemaakt; maar probeer alvast dat luie stemmetje te negeren!
Het beroepsproduct dit blok bestond uit het ontwikkelen van een conceptversterkign voor de non-profit organisatie NIGZ. Een organisatie die sport en bewegen stimuleert en de mens een zo gezond mogelijk leven wil laten leiden. Na wat gestruggel zijn we tot een mooi eindproduct gekomen! Nu afwachten op de eindbeoordeling en daarna hopen op een mooie afsluiting van het jaar met mijn P in de pocket!  

Geef een reactie

